23.08.2019
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.040-0119/23.07.2019 г. по проект BG05M9OP001-2.040-0119 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания на територията на община Костинброд“, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2”, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Община Костинброд,
ОБЯВЯВА
ПРОЦЕДУРА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ АНГАЖИРАН В РАМКИТЕ НА ПРОЕКТА ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
Координатор – 1 бр. на трудов договор, пълно работно време – 8 часа;
Социален работник – 1 бр. на трудов договор, пълно работно време – 8 часа;
Домашен помощник – 1 бр. на трудов договор, пълно работно време – 8 часа;
Медицинска сестра – 1 бр. на трудов договор, пълно работно време – 8 часа;
Рехабилитатор – 1 бр. на трудов договор, пълно работно време – 8 часа;
Шофьор – 1 бр. на трудов договор, пълно работно време – 8 часа.
Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания:
1.Координатор – 1 бр.
Основни дейности:
- Организира, контролира, координира и участва в социалната, здравната дейност като разработва графици и транспортни схеми;
- Координиране на останалите наети по трудово правоотношение служители, изготвяне на работни графици и контрол на тяхното изпълнение;
- Запознаване на потребителя със структурата, организацията и работния график на специалиста;
- Запознаване на потребителя с дейностите, които се осъществяват от специалиста в обхвата на услугата;
- Следи и отговаря за правилното водене и съхраняване на досието на потребителя;
- Поддържа връзка с потребителите и техните близки и приема заявки за предоставяне на подкрепа – според индивидуалната потребност и др.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална степен на образование – Висше – бакалавър или магистър;
- Опит в областта на социалните дейности е предимство;
- Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Специфични изисквания:
- Гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания;
- Да притежава умение за работа в екип.
- Вид трудов договор:
- За определен срок, съгласно проекта – 13 месеца
- Работно време: Пълно (8 часа)
2.Социален работник – 1 бр.
Основни дейности:
- Запознаване на потребителя със структурата, организацията и работния график на специалиста;
- Запознаване на потребителя с дейностите, които се осъществяват от специалиста в обхвата на услугата;
- Запознаване на потребителя с неговите права и задължения;
- Информиране на потребителя, с цел получаване на информирано съгласие при извършване на дейностите от специалиста в областта на социалните дейности;
- Следи и отговаря за правилното водене и съхраняване на досието на потребителя;
- Изготвяне на индивидуална оценка на потребностите на кандидат – потребителите;
- Изготвя и актуализира индивидуалните планове на потребителите;
- Поддържа връзка с потребителите и техните близки и приема заявки за предоставяне на подкрепа – според индивидуалната потребност;
- Оказване на съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакта;
- Подпомагане на специалиста по „Здравии грижи“ при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности на потребителя и др.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална степен на образование – Средно образование
- Опит в областта на социалните дейности е предимство;
- Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Специфични изисквания:
- Гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания;
- Да притежава умение за работа в екип.
- Вид трудов договор:
- За определен срок, съгласно проекта – 13 месеца
- Работно време: Пълно (8 часа)
3.Домашен помощник – 1 бр.
Основни дейности:
- Извършване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителя обитава;
- Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост(със средства на потребителя);
- Съдействие при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето;
- Оказване на помощ при хранене;
- Съдействие за закупуване на лекарства;
- Съдействие при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);
- Заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
- Съдействие за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома(със средства на потребителя);
- Административна помощ;
- Оказване на помощ при придвижване в дома;
- Оказваме на помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;
- Оказване на помощ и съпровождане извън дома;
- Оказване на съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакта;
- Подпомагане на специалиста по „Здравии грижи“ при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности на потребителя и др.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Да не са осъждани;
- Образователна степен – средно;
- Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания;
- Да притежава умение за работа в екип.
- Вид трудов договор:
- За определен срок, съгласно проекта – 13 месеца
- Работно време: Пълно (8 часа)
4.Медицинска сестра – 1 бр.
Основни дейности:
- Предоставяне и събиране на здравна информация;
- Промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите, включващи: промоция, профилактика и консултиране на потребителите за соцнално-значими заболявания; оказване на грижи за психичното, физическото социалното здраве на потребителите; извършване на профилактика в областта на хигиената и на индивидуалното здраве и др.
- медицински и здравни грижи и дейности, включващи: контрол върху извършването на специален тоалет; контрол върху подпомагане на дишането; Контрол върху подпомагане при хранене и приемане на течности; контрол върху подпомагане на отделянето и др.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална степен на образование – средно-специално;
- Професионална област: медицина
- Опит в областта на социалните дейности е предимство;
- Да не са осъждани;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания;
- Да притежава умение за работа в екип.
- Вид трудов договор:
- За определен срок, съгласно проекта – 13 месеца
- Работно време: Пълно (8 часа)
5.Рехабилитатор – 1 бр.
Основни дейности:
- Осъществява прегледи и използва рехабилитационни методи за подобряване и възстановяване на увредените функции и засегнати части по тялото на потребителя;
- Организиране и провеждане на общоукрепващи. мобилизационни и закалителни процедури;
- Обучение в ползване на помощни средства, приспособления и съоръжения за придвижване;
- Подпомагане укрепването и адаптирането на потребителите в семейството и социалната среда;
- Съдействие за адаптирането на обществото към потребителя и др.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална степен на образование – Висше – бакалавър или магистър или Специалист;
- Професионално направление: „Кинезитерапия“,“Рехабилитация“, „Ерготерапия“;
- Опит в областта на социалните дейности е предимство;
- Да не са осъждани;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
Специфични изисквания:
- Гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания;
- Да притежава умение за работа в екип.
- Вид трудов договор:
- За определен срок, съгласно проекта – 13 месеца
- Работно време: Пълно (8 часа)
6.Шофьор – 1 бр.
Основни дейности:
- Управлява закупеното средство за мобилна работа по проекта и др.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална степен на образование – Средно;
- Свидетелство за управление на МПС категория В;
- Наличието на опит е предимство.
Специфични изисквания:
- Да притежава умение за работа в екип.
- Вид трудов договор:
- За определен срок, съгласно проекта – 13 месеца
- Работно време: Пълно (8 часа)
Начин на провеждане на подбора:
1. Подбор по подадените документи
2. Интервю
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
– попълнено заявление – по образец.
– автобиография – по образец.
– копие от диплом за завършена степен на образование.
– копие от документи за квалификации, курсове, обучение и др. документ, съотносим за длъжността за която се кандидатства – ако е приложимо.
Кандидатите подават необходимите документи за участие в подбора – лично или чрез упълномощено за това лице с нотариално заверено пълномощно. Документи, подадени след изтичане на срока, посочен в обявлението няма да бъдат допуснати до участие в конкурса.
Комисията извършва преглед на документите и изготвя списък на допуснатите до интервю кандидати. В списъка на допуснатите кандидати се посочва датата на събеседването, часът за започването и мястото на провеждането му. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им. Допуснатите до събеседване кандидати не се уведомяват лично за датата, часа и мястото на провеждане на събеседването. Информацията се
публикува на сайта на Община Костинброд, на видни и достъпни места в общината.
Всяко кандидатствало за работа лице има право да подаде възражение по резултата от оценката и класирането на Комисията за подбор на персонал в деловодството на общината до Кмета на Община Костинброд, в срок не по-късно от 7 /седем/ дни от обявяване на списъците с класиране.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва всеки работен ден от 8.00 часа до 17.00 часа в сградата на, община Костинброд, Област Софийска, гр. Костинброд, ул. „Охрид” №1 – „Център за услуги и информация на гражданите”, ет. 1, ст. №12., в периода 26.08.2019 до 13.09.2019г. включително.
Телефони за информация:
0885 760 051 – Ивона Свиленова – Ръководител на проекта;
0878 414 527 – Мариана Христова – Счетоводител на проекта
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз