СЪОБЩЕНИЕ
ОБЩИНА КОСТИНБРОД ОБЯВЯВА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ І ЕТАП ПО ПРОЕКТ „НОВА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”, ПО ДОГОВОР BG 05M9OP001-2.002-0233-С01, ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020Г. (ОПРЧР), ПРОЦЕДУРА BG 05M9OP001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”
ДОКУМЕНТИТЕ СЕ ПРИЕМАТ ВСЕКИ РАБОТЕН ДЕН: от 22.02.2016г. до 29.02.2016г.(включително) в Центъра за услуги и информация на гражданите (ЦУИГ), стая №12 (Деловодство)
За кандидатстване, подбор и наемане на предоставящи услугите, „социален асистент” и „домашен помощник” по проект „Нова възможност за независим живот”, по договор BG 05M9OP001-2.002-0233-С01, следва да се попълнят следните документи:
1. Заявление 1 (ИЗТЕГЛИ).
Желаещите за включване ще обслужват една от следните групи:
■ Хора с увреждания и техните семейства, вкл. деца;
■ Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
Желаещите да предоставят услугата „социален асистент” или „домашен помощник” подават необходимите документи по настоящ адрес в Община Костинброд, ул. „Охрид” №1.
Необходими документи към Заявление 1:
- копие на документ за самоличност;
- автобиография (по образец – Приложение № 1 А);
- декларация (по образец – Приложение № 1 Б);
- копие на документи за придобита образователна степен и/или обучение по друг проект за „личен/социален асистент” или „дом. помощник" (при наличие на такива);
- служебна бележка от месторабота (ако е приложимо);
- пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
За повече информация:
Ангел Милчев (Ръководител проект) – тел. 0721/68 710
Ивета Иванова-Димитрова (Координатор проект) – тел. 0721/68 718
СЪОБЩЕНИЕ
ОБЩИНА КОСТИНБРОД ОБЯВЯВА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ – І ЕТАП ПО ПРОЕКТ „НОВА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”, ПО ДОГОВОР BG 05M9OP001-2.002-0233-С01, ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020Г. (ОПРЧР), ПРОЦЕДУРА BG 05M9OP001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”
ДОКУМЕНТИТЕ СЕ ПРИЕМАТ ВСЕКИ РАБОТЕН ДЕН: от 22.02.2016г. до 29.02.2016г.(включително) в Центъра за услуги и информация на гражданите (ЦУИГ), стая №12 (Деловодство)
За кандидатстване и подбор на потребители за интегрирана социална услуга, нуждаещи се от „социален асистент” или „домашен помощник” по проект „Нова възможност за независим живот”, по договор BG 05M9OP001-2.002-0233-С01, следва да се попълнят следните документи:
1. Заявление 2 (ИЗТЕГЛИ).
Желаещите за включване е необходимо да попадат в една от следните групи:
■ Хора с увреждания и техните семейства, вкл. деца;
■ Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
желаещи да бъдат включени в проекта подават необходимите документи по настоящ адрес в Община Костинброд, ул. „Охрид” №1.
Необходими документи към Заявление 2:
- документ за самоличност (копие);
- за дете – удостоверение за раждане (копие); документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител(копие);
- експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК, протокол от ЛКК или друг медицински документ, (копие), ако е приложимо;
- удостоверение за настойничество/ попечителство (копие), ако е приложимо;
- други документи, ако е приложимо
За повече информация:
Ангел Милчев (Ръководител проект) – тел. 0721/68 710
Ивета Иванова-Димитрова (Координатор проект) – тел. 0721/68 718