СЪОБЩЕНИЕ

ОБЩИНА КОСТИНБРОД ОБЯВЯВА  ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ І ЕТАП ПО ПРОЕКТ „НОВА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”, ПО ДОГОВОР BG 05M9OP001-2.002-0233-С01, ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020Г. (ОПРЧР),  ПРОЦЕДУРА BG 05M9OP001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”

ДОКУМЕНТИТЕ СЕ ПРИЕМАТ ВСЕКИ РАБОТЕН ДЕН: от 22.02.2016г. до 29.02.2016г.(включително) в Центъра за услуги и информация на гражданите (ЦУИГ), стая №12 (Деловодство)

За кандидатстване, подбор и наемане на предоставящи услугите, „социален асистент” и „домашен помощник” по проект „Нова възможност за независим живот”, по договор BG 05M9OP001-2.002-0233-С01, следва да се попълнят следните документи:

1. Заявление 1 (ИЗТЕГЛИ).

Желаещите за включване ще обслужват една от следните групи:

           ■ Хора с увреждания и техните семейства, вкл. деца;

           ■ Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;

Желаещите да предоставят услугата „социален асистент” или „домашен помощник” подават необходимите документи по настоящ адрес в Община Костинброд, ул. „Охрид” №1.

Необходими документи към Заявление 1:

  • копие на документ за самоличност;
  • автобиография (по образец –  Приложение № 1 А);
  • декларация (по образец – Приложение № 1 Б);
  • копие на документи за придобита образователна степен и/или обучение по друг проект за „личен/социален асистент” или „дом. помощник" (при наличие на такива);
  • служебна бележка от месторабота (ако е приложимо);
  • пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);                                                                                                                                                       

За повече информация:

Ангел Милчев (Ръководител проект) – тел. 0721/68 710

Ивета Иванова-Димитрова (Координатор проект) – тел. 0721/68 718

 

СЪОБЩЕНИЕ

ОБЩИНА КОСТИНБРОД ОБЯВЯВА  ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ – І ЕТАП ПО ПРОЕКТ „НОВА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”, ПО ДОГОВОР BG 05M9OP001-2.002-0233-С01, ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020Г. (ОПРЧР),  ПРОЦЕДУРА BG 05M9OP001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”
ДОКУМЕНТИТЕ СЕ ПРИЕМАТ ВСЕКИ РАБОТЕН ДЕН: от 22.02.2016г. до 29.02.2016г.(включително) в Центъра за услуги и информация на гражданите (ЦУИГ), стая №12 (Деловодство)

За кандидатстване и подбор на потребители за интегрирана социална услуга, нуждаещи се от „социален асистент” или „домашен помощник” по проект „Нова възможност за независим живот”, по договор BG 05M9OP001-2.002-0233-С01, следва да се попълнят следните документи:

1. Заявление 2 (ИЗТЕГЛИ).

Желаещите за включване е необходимо да попадат в една от следните групи:

           ■ Хора с увреждания и техните семейства, вкл. деца;

          ■ Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;

желаещи да бъдат включени в проекта подават необходимите документи по настоящ адрес в Община Костинброд, ул. „Охрид” №1.

Необходими документи към Заявление 2:

  • документ за самоличност (копие);
  • за дете – удостоверение за раждане (копие); документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител(копие);
  • експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК, протокол от ЛКК или друг медицински документ, (копие), ако е приложимо;
  • удостоверение за настойничество/ попечителство (копие), ако е приложимо;
  • други документи, ако е приложимо

За повече информация:

Ангел Милчев (Ръководител проект) – тел. 0721/68 710

Ивета Иванова-Димитрова (Координатор проект) – тел. 0721/68 718

3926 посещения общо 1 посещения за деня
СЪОБЩЕНИЕ ПО ПРОЕКТ „НОВА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”